Убиецът Семерджиев шокирал съкилийници в ареста! Излизам до няколко дена, аз съм дилъра на министерски съвет....







Георги Семерджиев, който уби две невинни момичета с бясна скорост на софийски булевард под въздействието на наркотици,  се похвалил пред съкилийници, че до няколко дена ще е на свобода.

Според отлично информиран източник от системата на МВР от момента на ареста си, Семерджиев се държал арогантно и нагло, като дори пред съкилийници твърдял, че зареждал лично с "бяло сладко" половината министерски съвет, начело с най-важният в държавата и никой няма да си позволи да го държи повече от седмица в ареста, защото ако започнел да говори за това кой политик какво взема, щяло да стане страшно в държавата.

Мен не случайно са ми дали полицаи да ме пазят вече близо година, твърдял Семерджиев пред съкилийниците си и се смеел, като си сочил рамената като пагони и добавял, мен ме пазят лично най-големите в политиката в момента, иначе започвам да говоря и те го знаят, такава беше сделката...

Коментари

Популярни публикации от този блог

КИТАЙ СЕ ИЗВИНИ НА СВЕТА: СЪЖАЛЯВАМЕ, НО ТАКОВА НЕЩО КОРОНАВИРУС НЯМА! БЯХМЕ ПРИНУДЕНИ ДА ИЗМИСЛИМ НОВИНАТА

Путин забранява на българите да влизат в Русия

Божков: Бях в Сърбия видях се със Сретан! Пеевски му се канят много хора, моят ред не знам дали ще дойде