Скандалната Диана Димитрова пак потресе цяла България! Преспах с цяла .....





Скандалната Диана Димитрова пак потресе цяла България!

Време е, скандално признание.
Преспах с цялото училище, класната ми и портиерите на СУ "Никола Йонков Вапцаров" - гр. Силистра за да стана отличник на випуска в паралелка '' Изобразително изкуство''. О, да не пропусна и хората, които продаваха закуски пред даскало. Тях направо ги извадих от обувките им от безразборен, лют СЕКС. Такава съм от дете - лакома и нимфоманка. Преспах и с цялата детска градина, след като мама ме оставяше сутринта. Преспах и с майка си.
За да ме приемат първа по успех в НХА (Национална художествена академия) преспах с цяла София (без Перник) За да ме приемат първа по успех в НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов“ (Националната академия за театрално и филмово изкуство) преспах ПАК с цяла София, този път ТРИ пъти за да е сигурно! Играя на сигурно.

 

Коментари

Популярни публикации от този блог

КИТАЙ СЕ ИЗВИНИ НА СВЕТА: СЪЖАЛЯВАМЕ, НО ТАКОВА НЕЩО КОРОНАВИРУС НЯМА! БЯХМЕ ПРИНУДЕНИ ДА ИЗМИСЛИМ НОВИНАТА

Путин забранява на българите да влизат в Русия

Божков: Бях в Сърбия видях се със Сретан! Пеевски му се канят много хора, моят ред не знам дали ще дойде